niedziela, 14 lutego 2010

Kreativ Blogger Award


Czegoś takiego naprawdę się nie spodziewałem! Zostałem wyróżniony KREATIV BLOGGER AWARD! Wszystko to za sprawą kochanej magamary, której Tygiel należy do moich ulubionych blogów. To wyróżnienie jest dla mnie niezwykle miłe i daje mi dodatkową motywację do tego, by wysilić się jeszcze bardziej w prowadzeniu tego mojego śmieciowego składzika ze wszystkim. Wielkie dzięki magamara za tę radość!

Przywilejem otrzymania tego wirtualnego wyróżnienia jest przyznanie go kolejnym blogom, tak by "łańcuszek szczęścia" mógł biec dalej. Wiele osób, które chciałbym tu wymienić już ten tytuł otrzymało (m.in. Chihiro, Czara, Logos Amicus, Buksy i sama magamara oczywiście). Nagroda ta krąży już po blogach od dłuższego czasu i okazuje się, że dosyć trudno jest znaleźć kogoś, kto jeszcze nie został "Kreativ", wydaje się jednak, że tytuł ten nie dotarł jeszcze do następujących blogów:

- Filmy Torne'a - za to, że autor ogląda takie mnóstwo filmów i chce dzielić się z nami wrażeniami z każdego jednego seansu

- Krytycznym okiem Jarosława Czechowicza - za niezwykle wnikliwe i w pełni profesjonalne recenzje książkowe

- Impressje Elenoir - za osobowość i... przejrzystość :)

- miasto książek Padmy - za niezmiennie ciekawe i wyczerpujące wpisy, które czyta się z wielką przyjemnością

- Poczytane Szymona Kloski i Tomasza Pindela - za pomysłowość, nietuzinkowe wpisy i zabójcze poczucie humoru

Ponoć można nagrodzić siedem osób, ale ja pozostanę na tych pięciu. Wiem, że to trochę tak, jakby mrówka nagradzała słonia, ale to przecież tylko zabawa, a w zabawie nie można być zbyt poważnym, prawda? Tak, czy siak wyżej wymienione blogi lubię jak najbardziej poważnie.

Zasady przyznawania wyróżnienia:
- na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger, oraz informujemy, kto przyznał wyróżnienie
- nominujemy 7 blogów lub więcej do nagrody i podajemy link każdego z tych blogów
- informujemy wyróżnionego o nominacji w komentarzach na jego blogu.

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezwykle miło. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagroda w pelni zasluzona! Nic bardziej mnie nie cieszy niz sprawiona komus radosc :) Pisz, pisz, bo szalenie milo sie Ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) Zdziwiło mnie nieco uzasadnienie - wydawało mi się zawsze, że moje blogowe wpisy są raczej neutralne i nie wyziera stamtąd żadna część mojej osobowości. I że są zbyt długie, żeby były przejrzyste:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Snoopy, ja też czuję się przez Ciebie wyróżniona :) Trochę ta nagroda ma dla mnie posmak tzw TWA, które nawzajem się wyróżnia, ale rzeczywiście dzięki temu można poznać nowe ciekawe strony, do których się wcześniej nie dotarło.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Jarosław Czechowicz: Cała przyjemność po mojej stronie. Gdy czytam Twoje recenzje aż dziwię się, że to "tylko blog" - biją na głowę wiele tekstów drukowanych w prasie.

    @magamara: Ty, to zawsze potrafisz dodać mi animuszu. :)

    @Elenoir: Wiem, uzasadnienie trochę nietypowe, ale prawdziwe. Gdy pomyślę o Twoim blogu, to te dwie rzeczy od razu przychodzą mi na myśl: dziewczyna z charakterem, która wie czego chce oraz bardzo przejrzysta, zadbana i estetyczna oprawa - widać, że Ci na niej zależy i raz po raz coś ulepszasz. To się ceni. Bardzo lubię zaglądać na Impressje.

    @czara: Fakt, można odebrać to wyróżnienie trochę jak z TWA, ale przecież na co dzień jakoś tak nie głaskamy siebie nawzajem zbyt często, więc to chyba nie jest specjalnie szkodliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także dziękuję bardzo, bardzo miło mi:) Jaki tam ze mnie słoń;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i dzięki :)
    szkoda, że sam mało blogów czytam, bym też mógł przekazać pochodnię dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjmij, proszę, moje gratulacje! :)

    PS. Gdybym wziął udział w tej zabawie, to również ode mnie otyrzymałbyś tę nagrodę.

    OdpowiedzUsuń