poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Celebryta czyta

Ostatnio pojawiają się w Polsce różnego rodzaju inicjatywy i kampanie medialne, które mają zachęcić przeciętnego Kowalskiego do czytania (np. Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka lub Nie czytaj!). Ja na Dzień Książki proponuję w tym roku serię fotografii celebrytów w otoczeniu książek: Celebryta czyta czyli czytanie jest sexy. Życzę miłego rozpoznawania znajomych twarzy, a jeszcze lepiej czytanych przez nich pozycji. A już wkrótce mój tradycyjny doroczny stos, owoc okolicznościowych zakupów z promocji.

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się czytanie pod parasolem. Może być kompletny odlot:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szczerą nadzieję, że inicjatywy poskutkują choć trochę. Hasło pierwszej bardzo lotne, a o spocie "Czytaj!" właśnie się dowiedziałam.

    Bez spodni można wyjść z domu, bez książki już nie! :D

    To ja do plejady osobistości dodam:
    http://bombsite.com/images/attachments/0001/9495/Anderson_01_body.jpg
    http://media.tumblr.com/tumblr_lb40eyNRdp1qdg1ba.jpg

    pozdrawiam (z książką w ręce) ;)
    puszek pigmejski

    OdpowiedzUsuń
  3. @nutta: I co za wdzięk!

    @puszek pigmejski: Ja też rzadko kiedy ruszam się gdziekolwiek bez książki. Dzięki za fotograficzne kontrybucje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądzicie, że te inicjatywy są żenujące? Że to jakieś perwersyjne fetyszyzowanie książek jakoby to one miały być wyznacznikiem nie tyle nawet inteligencji czy kultury a wręcz człowieczeństwa?!

    Żeby nie było - ja uwielbiam dobrą lekturę, ale w życiu nie wywyższałem się z tego względu, nigdy nie mógłbym wymachiwać książką ludziom przed twarzą maniakalnie wrzeszcząc "CZYTAJ!", ani też nie jestem w stanie pojąć ciągłego narzekania na małe zainteresowanie czytaniem.

    Ludzie powinni chyba robić to co lubią - jeśli czytanie książek ich nie kręci to po co ich do tego zmuszać? W jakim celu? Z jakiego powodu? To chore.

    A dodawanie do samego czytania jakiejkolwiek wyższej wartości czy filozofii jest ... głupie po prostu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie odczytuję podobnych akcji w ten sposób. Oczywiście, są wśród nich lepsze i gorsze, ale nie chodzi tu przecież o fetyszyzowanie książek, czy dzielenie ludzi na kategorie, ani o zmuszanie ich do czytania. To tylko ZACHĘTA (a nie zmuszanie), zwrócenie uwagi na ten sposób spędzania czasu. Tylko tyle. Podejrzewam, że skuteczność tego typu akcji jest znikoma, ale chyba dobrze, że od czasu do czasu pojawi się jakiś spot lub reklama, które zachęcają także i do książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że kończysz przygodę z tym blogiem, takich postów jak ten, będzie mi brakować najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnie to można interpretować, że "czytania jest sexy"...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrav Zovem se Džejla Šemsudin, iz Bijeljina sam, ali se preselim u London sa suprugom. Bio sam povrijeđen i slomljen kada je u mom braku prije sedam mjeseci nastao veliki problem između mene i mog muža. tako grozan da je slučaj odveo na sud. Rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakovao iz kuće i natjerao mene i djecu da prođu kroz ozbiljne bolove. Pokušao sam sve prilike da ga vratim nakon puno prosjačenja, ali sve je bilo beskorisno i potvrdio je da je doneo svoju odluku i da me više nikada nije htio vidjeti. Tako sam se jedne večeri, kad sam se vratio s posla, upoznao svog starog prijatelja koji me je pitao o mom mužu. Pa sam mu sve objasnio, pa mi je rekao da jedini način da povratim muža je da posjetim pravopisnu glumu zvanu DrIgbinovia, jer je i njemu to zaista uspjelo. Tako da nikad nisam vjerovao u pravopis, ali nisam imao izbora nego da slijedim njegov savjet. Zatim mi je dao adresu e-pošte doctorigbinovia93@gmail.com za pravopisnu glumu koju je posjetio. Tako sam sljedećeg jutra poslao e-poštu na adresu koju mi ​​je dao, a pravopisni uvjeti su me uvjeravali da ću dva dana dobiti muža. Kakva fantastična izjava !! Nikad nisam razmišljao pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Onda sam sledećeg jutra, tako iznenađujuće, moj muž koji me nije zvao zadnjih 7 meseci nazvao da najavim da se vraća. Kako je divno!! Tako je bilo i on se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koji je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša veza je sada bila jača nego prije, uz pomoć DrIgbinovia-a. Dakle, ja ću vas konsultovati ako imate problema s njim, dajem vam 100% garanciju da će vam on pomoći, nazovite ga ili mu dodajte na Whats-app: +2348144480786 vrlo veliko zahvaljujući Drigbinovia ..!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nudimo širok spektar financijskih usluga koji uključuje: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne financije, nekretnine i hipoteke, zajmove za konsolidaciju duga, poslovne zajmove, privatne zajmove, zajmove za home refinanciranje s niskim kamatama godišnje za fizičke osobe, tvrtke i pravne osobe. Dobiti najbolje za svoju obitelj i vlastiti dom iz snova kao i s našom općom shemom zajma. Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebali bi
    Kontaktirajte nas putem
    WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    E-mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nudimo širok spektar financijskih usluga koji uključuje: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne financije, nekretnine i hipoteke, zajmove za konsolidaciju duga, poslovne zajmove, privatne zajmove, zajmove za home refinanciranje s niskim kamatama godišnje za fizičke osobe, tvrtke i pravne osobe. Dobiti najbolje za svoju obitelj i vlastiti dom iz snova kao i s našom općom shemom zajma. Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebali bi
    Kontaktirajte nas putem
    WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    E-mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń