sobota, 18 kwietnia 2009

Mnich i ryba


Bardzo lubię oglądać krótkometrażowe filmy animowane i często szperam w sieci poszukując ciekawych tytułów (kto wie, może kiedyś podzielę się niektórymi znaleziskami tu na blogu?). Jakiś czas temu jeden z tych filmików Mnich i ryba autorstwa Michaela Dudok de Wit zainspirował mnie do narysowania małego cyklu historyjek obrazkowych. Natrafiłem na niego porządkując swoje papiery podczas przedświątecznych porządków i stwierdziłem, że te małe komiksy są dosyć urocze. Dlatego zdecydowałem się zamieszczać je na tej stronie - może komuś się spodobają?

Rysunki te powstały spontanicznie i bardzo szybko, dosłownie "na kolanie" - i widać to w tej niezdarnej kresce. Postanowiłem jednak ich nie przerysowywać, ani nie poprawiać. Taka niedbała forma ma też swój urok i przypomina, aby nie traktować ich zbyt poważnie. ;)

Zapraszam więc na film:



oraz do obejrzenia pierwszego obrazka (oczywiście obrazek można powiększyć klikając na niego) :

c. d. n.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz