piątek, 25 listopada 2011

Ankieta na trzecie urodziny


I stało się. Zapomniałem o trzecich urodzinach swojego bloga, które minęły w poniedziałek, 21 listopada. Mam nadzieję, że nie oznacza to, że blog staje się dla mnie coraz mniej ważny - choć tak może się wydawać po ilości postów i nieregularności ich pojawiania się. 


Zresztą zakładając bric-à-brac naprawdę nie wiedziałem jak długo uda mi się go pociągnąć. Od początku postanowiłem sobie, że pisał będę tylko wtedy, gdy będę miał ciekawy temat i ochotę - nic na siłę. W najśmielszych marzeniach nie spodziewałem się, że potrwa to tak długo.

Trzecie urodzinki!

Każde urodziny są okazją do tego, żeby podziękować czytelnikom. Bardzo wdzięczny jestem za to, że tu zaglądacie i chcecie czytać moje wypociny. Wyjątkowo gorąco dziękuję tym, którzy decydują się czasem zostawić tu swój ślad poprzez komentarze.


Dziś mam do Was prośbę: zaznaczcie w ankiecie jaka tematyka na moim blogu szczególnie Was interesuje. Mile widziane także uzasadnienia w komentarzach. Jestem niezmiernie ciekawy jakie wpisy szczególnie Was zajmują. Kto wie, może nawet zmuszę się (a jednak!) do tego, żeby teksty na dany temat pojawiały się częściej?


Jeszcze raz wszystkim najmocniej dziękuję za obecność, lekturę, wyrazy sympatii oraz za udział w ankiecie.

P.S. Można zaznaczać więcej odpowiedzi. Nie ograniczam ankiety czasowo - każdy kto tu zaglądnie w przyszłości będzie mógł zostawić swój głos.

12 komentarzy:

  1. gratuluję trzyletniego wyniku:)
    w ankiecie zaznaczyłam:
    1. o książkach- bo czytasz niebanalne i to akurat takie, które mnie interesują
    2.o podróżach - bo jesteś tam gdzie mnie nie było, a chciałabym być
    3.o sztuce - bo lubię i z wykształcenia jestem też historykiem sztuki (obok historyka)
    4. o wierze - bo wierzę i czytam, aby tę wiare pogłębiać

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ja zaznaczyłam muzykę, bo masz świetny gust; książki, oczywiście, bo zawsze coś u Ciebie ambitnego; i poezję - bo poezji nigdy za wiele. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz tych wymienionych rzeczy trochę brakuje mi Twoich przemyśleń dnia codziennego. Na blogu jest hmmm zbyt idealnie. Jesteś człowiekiem wielkiego umysłu, więc tym bardziej chętnie poczytałabym o Twoich wątpliwościach, zdarzeniach, które zaobserwowałeś.
    Pozdrawiam
    regularna czytelniczka, Olka

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie to mógłbym wszystkie opcje "odfajkować" - bo przecież na wszystkie te tematy można napisać ciekawy tekst (a z takimi najczęściej się tu na Twoim blogu spotykamy).

    Następnych wielu lat w dobrej formie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej, pisz. Nie liczy się ilość, ale jakość! Lubię do Ciebie zaglądać i czytać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :) A ja zaznaczyłam książki, muzykę i film, bo mamy chyba podobne gusta i sięgam czasami po to, co polecasz. No i podróże- bo sama jestem raczej stacjonarna, a lubię czytać o innych miejscach

    OdpowiedzUsuń
  7. Składam pokłony i serdeczne życzenia! Bywam ostatnio mało na blogach, ale do Ciebie zaglądam zawsze z wielką przyjemnością i nadrabiam zaległości, w książkach, podróżach, poezji. Wiem, że czasem blog może męczyć, zatem życzę sił, wytrwałości i niekończących się tematów na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie Wam dziękuję za udział w ankiecie i bardzo miłe komentarze. Ten pozytywny odbiór sprawia, że aż chce się dalej ten kramik ciągnąć.

    Wyniki ankiety póki co są dla mnie dosyć zaskakujące. Może to dziwne, ale nie spodziewałem się, że dokładnie wszyscy chcę czytać o książkach. Jeśli tak się rzeczy mają, postanawiam poprawę i już obiecuję już wkrótce garść opinii na temat gorących nowości wydawniczych.

    Jednak największym zaskoczeniem jest dla mnie to, że stosunkowo sporo osób chce czytać różności i błahostki. Pomyśleć, że nawet zastanawiałem się, czy tę pozycję w ankiecie umieszczać. :) Widocznie nie tylko Olka ma ochotę poznać więcej z mojej codzienności. Tymczasem od początku ja bardzo świadomie chronię swoją prywatność i mocno się pilnuję, aby jak najmniej "wyciekło" do tekstów. I to na razie się nie zmieni - tylko od czasu do czasu będę uchylał rąbka tajemnicy, ale nie za bardzo. :)

    Jeszcze raz bardzo Wam wszystkim dziękuję. Jesteście wspaniali! I czekam na kolejne głosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaznaczyłam cvztery opcje: ksiązki, sztuka, wiara i podróże. Książki - chyba nie muszę tłumaczyć. Sztuka i podróże - nie dość, że się łączą, to - jak już powiedziano to wyżej - też chcę mieć możliwość porozmawiania z kimś o sztuce, ale także zwiedzania róznych miejsc za pomocą Twoich oczu - skoro sama nie mogę pojechać w te wszystkie miejsca. A wiara? Ciekawi mnie to. Czytałam jeden z Twoich starszych postów o gejach: bardzo mi się spodobał i jestem ciekawa jak zapatrujesz się na inne sprawy związane z Kościołęm.

    OdpowiedzUsuń
  10. @JM: Jeśli chodzi o kwestie wiary, to jestem tu ortodoksyjny, tzn. przyjmuję w pełni naukę Kościoła - co nie znaczy, że nie mam żadnych pytań i wątpliwości (vide chociażby wspomniana notka o gejach). Identyfikuję się jednak z tzw. katolicyzmem otwartym, tzn. środowiskami "Tygodnika Powszechnego", "Znaku", "Więzi" etc. Dosyć daleko mi do grona z "Naszego Dziennika" i Radia Maryja. Ot i tyle. O wierze jeszcze pewnie czasem napiszę, jeśli coś mi po głowie będzie chodzić (na blogu lubię to wyrzucać z siebie), nawet jeśli większości ta tematyka nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój wybór jest taki sam, jak wybór JM, choć oczywiście nie znaczy to, że pozostała tematyka jest mi obca i nie czytam. Czytam i to zawsze z przyjemnością i zainteresowaniem.
    Książki są dla mnie wyborem oczywistym, sztuka też, choć moja wiedza w tym temacie powiedzmy średnia, czytanie o podróżach rekompensuje mi dość "stabilny" tryb życia. A Twoje teksty o wierze cenię sobie wyjątkowo. Mam podobne poglądy, również identyfikuję się z tym, co wielu nazywa katolicyzmem otwartym. Jednocześnie cały czas poszukuję, bo nie chcę być letnia, a Twój sposób pisania o tym trudnym temacie zdecydowanie do mnie przemawia i zmusza do rozmyślań nad samą sobą i moją wiarą.
    Pozdrawiam i sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, sQra za Twoje słowa - zwłaszcza te o moich postach nt. wiary. To bardzo dla mnie ważne, że tak je odbierasz. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń